Alkatrészfotók a galériában

A targoncák javításakor gyakran cserélünk alkatrészeket. Az alkatrészekről készített fotóinkat a szemléletesség kedvéért, az általunk végzett javítások sokrétűségének bemutatása céljából, és "önkiszolgáló" ügyfeleink kedvéért tesszük közzé. Szóval hasznos

2022 március 16.

Éppen ezért gyakran töltünk fel újabb és újabb alkatrészfotókat.

 

Hol található?

Weboldalunk "Galéria" menüjének, "Emelőgép-, targonca alkatrészek" mappájában megtalálható sokféle alkatrész, több targoncatípusból, és más emelőgépekből is. 

 

Hogyan lehet keresgélni?

A fotók egyenlőre nincsenek kategorizálva, rendszerbe szedve, nincs hozzájuk keresőmenü társítva. Pontosan azért, hogy aki esetleg a pontos megnevezését nem ismeri az alkatrésznek az is rátaláljon arra, amit keres. Sőt, a képek között lapozva, keresgélve esetleg más, fontos információ birtokába is jut. Szóval, lehet böngészgetni.

 

Honnan tudjuk meg az alkatrész nevét, és, hogy milyen típusú targoncához való?

Az alktrészfotókra történő rámutatáskor a kép melletti szövegsávban, vagy a kép megnyitásakor a kép alatti cimkén olvasható az alkatrész neve, és a targonca, vagy emelőgép típusa.

 

Miért fontos alkatrészrendeléskor a gép adattáblája, és egyéb rögzített adatok?

Ha valaki ránézésre úgy gondolja, hogy megtalálta a számára megfelelő alkatrészt, annak mi nagyon örülünk, azonban nagyon fontos, hogy kizárjuk a tévedés lehetőségét. Egyes targoncatípusokon belül is változhat egy-egy alkatrész kialakítása, ami az adott targoncával már nem kompatibilis, nem beépíthető, vagy nem megfelelően fog működni. Ezért nagyon fontos, hogy a targonca adatai is elérhetőek legyenek. Igaz, előfordult olyan eset is, amikor a targoncának már sem adattáblája nem volt, sem más rögzített adat nem volt fellelhető rajta, az alkatrészt mégis be tudtuk azonosítani, mégpedig személyes szemrevételezéssel. Tehát, ha esélytelennek tűnik is egy alkatrész beazonosítása, nem szabad feladni, mindenre van megoldás (!).

Csak zárójelben említeném meg, hogy ilyenkor van nagy jelentősége az olyan "felesleges" mozzanatoknak, mint például adásvételi szerződésben targoncatípus, alvázszám, motorszám, gyártási év feltüntetése, vagy leesett, eltört, megkopott adattábla lefotózása, újragyártása, adatrögzítése, vagy emelőoszlop adatcimkéjének lefotózása, adatrögzítése, vagy ütött azonosítószámok felújítás (festés!) előtti fotózása, adatrögzítése. Ezek az azonosítók óriási segítséget nyújtanak egyes alkatrészek beazonosításakor!

 

Mi a teendő, ha megtalálta az alkatrészt?

Ha sikerült találni a fotók között egy ugyanolyan (vagy hasonló) alkatrészt, mint amire szükség van, a fotót (vagy a fotóról készített képernyőképet) elküldheti nekünk e-mailben a sostotarg@gmail.com címre, vagy messengerben vagy viberen képüzenetben. Sőt a weboldalunk kezdőlapján a "Szerviz bejelentése" fülön is kapcsolatba léphet velünk. Természetesen telefonon

06 20 555 0505

is várjuk hívását, akár fotóküldés nélkül is, ha megfelelő fantáziával le tudja írni nekünk, melyik alkatrész keltette fel az érdeklődését. 

 

Mennyi idő múlva kapja meg ügyfelünk az alkatrészt?

Az alkatrész vagy van raktáron, vagy nincs. Ez sok tényezőtől függ.

Mivel mi márkafüggetlen targoncaszervizként végzünk javítási tevékenységet, ez azt jelenti, hogy a magyarországon üzemben lévő valamennyi* targonca típust javítjuk és szervizeljük. Ezen típusok alkatrészigényének teljeskörű raktáron tartása egyrészt fizikailag lehetetlen, másrészt értelmetlen is, mivel egyes típusokhoz tartozó, gyártási év szerinti alkatrész ellátottság, illetve üzemeltetés egyik napról a másikra megszűnhet. Továbbá érdemes tudni, hogy az alkatrészek bő választékú raktáron tartását, a raktározás költségeit és az állomány készletezését valahol kompenzálni kell (!).

Ezért mi igyekszünk praktikus, ésszerű árukészlettel, a gyakoriság függvényében készletezni, ezzel pedig megfelelő alkatrészárakkal szolgálni ügyfeleinknek.

Tehát a készleten lévő alkatrészeink azonnal elérhetők, sürgős esetekben saját magunk kiszállítjuk, kérésre azonnal beépítjük. Ráérős, és ezermester ügyfeleinknek pedig csomagküldő szolgálat igénybevételével 1-2 napos szállítási határidővel teljesítünk.

A raktáron nem lévő alkatrészek beazonosítását követően tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az ő alkatrésze milyen "messziről" jön, vagyis, megrendelést követően kb. hány nap múlva lépi át az országhatárt, és ehhez képest mi mikor birtokolhatjuk az alkatrészt (általában 2-3 munkanap). A többi már a szokásos ügymenet szerint alakulhat. 

(*valamennyi: van egy-két özönvíz előtti típus, amihez már sajnos mi sem tudunk alkatrészt rendelni, de még csak rajzolni sem....)

 

Miért éri meg, ha velünk szerelteti be az alkatrészt?

Először is, mert mi azért vagyunk. Targoncaszervizként ezt találtuk ki magunknak, hogy mi majd felelősen, szakszerűen javítunk, és beépítünk alkatrészeket targoncákba, és egyéb emelőszerkezeti készségekbe. Erre specializálódtunk, tapasztaltunk, ismeretanyagot és tudást gyűjtöttünk, speciális szerszámokat, műszereket, eszközöket szereztünk be. Vagyis hatékonyan dolgozunk, gyorsan, és szakmailag elismerten.

Másodszor, így tudunk 1 év garanciát vállalni az alkatrészre, ami a szakmában megbecsülendő időtartam.

Harmadszor (és ez talán ebben a szektorban még annyira nem köztudott), egyes alkatrészgyártók csak akkor cserélnek gyári hibás alkatrészeket, ha a tulajdonos bizonyítani tudja (leginkábbb számlával), hogy az általa reklamált alkatrészt szakszervizzel szereltette be. És a targonca alkatrész beszerelésében nem minősül szakszerviznek az autószerelő, a villamossági szerelő, de még a hűtőgépszerelő sem.

Nyilván egy pár ezer forintos kütyü beépítését nem szeretné kérni, szakszerviz által, csak azért, hogy az esetleges gyári hiba esetén az alkatrészgyártó garanciában kicserélje azt a bizonyos kütyüt. DE...

... mi a helyzet a beszereléssel? A beszerelés szakszerűségéért, szakszerűtlenségéért ki vállal felelősséget?

Ha egy egyszerűnek tűnő alkatrészt helytelenül szerel (vagy szereltet be, nem szakszervizzel) a jóhiszemű alkatrészvásárló, és a szakszerűtlenség miatt nem csak az alkatrész válik használhatatlanná, hanem esetleg néhány más (vele kapcsolatban álló) alkatrészt is tönkre tesz, vagy esteleg egy komplett egységet felújításra ítél, ki tekinthető felelősnek? Sajnos azt kell mondanom, ilyen esetben semmi esetre sem az alkatrész forgalmazó (!).  

 

És a lehetőségek

Mi megadunk minden lehetőséget ügyfeleinknek, hogy elképzelése szerint váljon üzemképessé targoncája, a lehető legköltséghatékonyabban, leggyorsabban, és legszakszerűbben, mindig a lehetőségekhez képest.

Ha csak alkatrész kell, akkor csak alkatrészt,

ha szereléssel együtt, akkor szakszerűen, 1 év garanciát,...

és ha ügyfelünk elégedett volt, és meglátta a lehetőséget egy szakszervizzel való jó kapcsolat fenntartására, a biztonságos üzemeltetésre, és a szakamai "rendelkezésre állásra" , akkor hosszútávú együttműködést

 

Válassza Ön is a legmegfelelőbbet a lehetőségeink közül!

 

Legyen Ön is a mi Ügyfelünk!

 

SÓSTÓTARG 2022.03.16.

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. RENDBEN Szabályzat