Ez A targoncaszerviz telefonszáma

Az emberek folyton telefonálnak, de ha valami "hivatalos" ügyet kell intézni, csak halogatnak. Miért? Mert nem szeretik az előre begyakorolt, hasznavehetetlen sablonszöveget, a "sajnos" a "nem lehet" a "nincs" az "érdeklődjön két hét múlva" válaszokat. De

2022 január 26.

 ... de ezek nálunk nem túl gyakori válaszok. Mondhatni, szökőévben egyszer, ... kétszer, és annak is irtózatos oka van. 

 

Ügyfélszolgálat

Az ügyfélszolgálat mint manapság olyan gyakori "szolgáltatás", már szinte minden cég, vállalkozás fontos eleme. Mégis, sokszor találkozunk kényszeredett, szakmai tájékozottságot nélkülöző, kikerülő válaszokkal. Ennek több oka lehet, de talán a leggyakoribb okok a motiváció és az empátia hiánya. Mindkettőnek tudjuk a miértjét, hiszen mi magunk is vagyunk néha motiválatlanok, vagy közömbösek, más élethelyzetekben.

 

Munkaidő

De... a munka, a megélhetés, a bevétel eszköze, mondjuk egy targonca, nem válhat a callcenteres világ áldozatává, és nem állhat hetekig üzemképtelenül, vagy nem működhet helytelenül, hiszen az további károkat okozhat benne. Éppen ezért egy tudatos, ügyfeleit megbecsülő, műszakilag megfelelően felvértezett vállalkozó, szolgáltató, szervizes, sohasem vehet félvállról egyetlen telefont sem. Vasárnap reggel hétkor sem, és hajnal kettőkor sem. Mert aki hajnal kettőkor üzemelteti a targoncát, annak akkor van a munkaideje, és a szolgáltató ugye... munkaidőben szolgáltat. Vagy ha a három műszakos üzemben este tizenegykor áll meg a gép, munkaidőben, és az a gép nélkülözhetetlen, akkor este tizenegykor kell szolgáltatni... munkaidőben. Ehhez viszont fel kell venni a telefont, ... munkaidőben... vagyis... mindig. 

 

Motiváció

A motiváció lehet egy új ügyfél megelégedettsége, a bevétel növekedése, egy megoldott műszaki probléma, új kapcsolatok, és új baráti együttműködések. Mégis, talán a legnagyobb motiváció az a lelkes elismerés, meglepődöttség, hála, és köszönet, amit szinte naponta tapasztalunk, csak azért, mert megbeszéltük, egyeztettünk, tájékoztattunk, leszerveztük, átütemeztük, megoldottuk. És, .. hogy hogyan lehet telefonos segítséget kérni egy targoncaszerviztől -egy probléma azonnali megoldására-, akinek elméletileg az a megélhetési eszköze, hogy tevőleg szolgáltat, és a szolgáltatást, jelen esetben szervizt, vagy javítást kiszámlázza? Hát... nagyon egyszerűen. Úgy, hogy a targoncaszerviznek az is érdeke, hogy az Ügyfél elégedett, targoncája pedig munkaképes legyen, éppen akkor, esetleg átmenetileg, addig míg oda nem érünk, ... vagy éppen ott, mert az ország másik végén van, és nem talál más lehetőséget. Igen, ezt már mind "megtelefonáltuk",... sőt azt is, amire nem is gondolna egy hétköznapi callcenteres...

 

Empátia

Az empátia nagyon egyszerű egy olyan szolgáltató részéről, aki maga is gépeket, eszközöket, műszereket üzemeltet, azért, hogy szolgáltathasson. És nagyon jól tudja, mit jelent, ha egy gép, munkeszköz nem működik, vagy roszzul működik. Ezért hát, a targoncaszervizes nagyon is empatikus, megértő és segítőkész, ... legalább is a sóstótargos szervizes :))

 

 

06 20 555 0505

És, igen, ez a telefonszámunk, ezt kell bepötyögni a telefonba, és megérinteni a hívásgombot, esetleg... "jónapot" kívánni.

 

A többi már a mi dolgunk!

 

Legyen Ön is a mi Ügyfelünk!

 

SÓSTÓTARG 2022.01.26.

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. RENDBEN Szabályzat